Багаті більше не хочуть, щоб їх автомобілі виглядали зухвало
Слідом за зробленим напередодні анонсом Rolls-Royce опублікував перший з чотирьох обіцяних анімаційних роликів, присвячених новому Ghost. Заодно виробник розповів про цінності своїх клієнтів, які знайшли відображення в дизайні автомобіля.
Новий напрямок в своєму фірмовому стилі Rolls-Royce позначив терміном «постізобіліе», який він розкриває як «прагнення до мінімалізму і стриманості». На практиці це означає «відмову від великої кількості складних деталей, помітних прикрас». Іншими словами, покупці «роллс-ройсів» більше не хочуть, щоб назовні машин кричала про добробут своїх власників - вельми своєчасно з урахуванням нинішньої ситуації в світі. Фраза «скромніше треба бути, товариші» заграла новими фарбами.
No comments:
Post a Comment